2010年9月2日星期四

Workshop today

ASCOT既research大致都完成, 要等Raf拎去俾vivienne批喎…


都做左幾日, 有人問我: 見過vivienne本人未呀?

我: 未呀, 聴聞佢o係舊office多d…

不過我知一定有機會.

因為19/9係V.W red label既London fashion show. 到時我會去幫手…..(心情有D興奮同緊張)...^^

---------------------------------

講番今日, ASCOT project唔洗做住, 咁我就去左workshop度幫手.

幫下整理d物料布版等啦, 工作都唔算特别好玩, 但氣氛幾好, 連埋我有17個黎實習既都多數喺workshop到做, 所以一路傾下一路做野, 時間快過d….

今日其中一個實習既女仔生日, 臨走前我地都為佢慶祝一下…

仲有, 今日都認識到一個同樣來自香港既女仔, 佢都係實習架. 佢個名仲同我差唔多, 叫Ani. 佢喺london生活左6年, 而家讀緊st. martin. 我同佢都幾好傾, 一見就好多野講. 好好笑, 可能大家唔慣, 好多時我同佢都用英文講野, 但其實佢廣東話講得好好架…

最好笑就係我話可能天氣dry, 個身好癢好似有野咬咁, 之後佢就喺手袋度拎出一支’強力無比膏’俾我. 佢仲話: 俾左你啦, 我屋企有好多呀.

我答佢: 多謝你, 你救左我一命呀!


Birthday cake



剛剛裝修好既reception多左個巨型香水擺設, 好靚!
~最後特別感謝主聽我既禱告!~

4 則留言:

  1. 班實習生,睇相真係好後生喎。
    仲諗住,外國人個樣睇落會大添。

    個香水擺設……入面有無香水架?

    回覆刪除
  2. 香水擺設... i like it ^^
    Red label... gd~~
    but i like Black label more >w<

    回覆刪除
  3. 皮膚乾~痕癢...唔係用cream咩?
    用無比膏?...^0^

    anki妳工作都ok開心麻?
    加油!^^

    回覆刪除
  4. 個香水擺設好大架, 入面有好似液體咁既野囉.

    皮膚痕到有粒粒, CREAM試過唔WORK....

    回覆刪除