2010年9月3日星期五

今日做既野同琴日差唔多, 因為keep住有野做所以時間都過得幾快, 仲OT左15mins咁多, 對呢間公司黎講算多架啦. Fashion show在即都咁準時收工, 喺hk真係唔洗指意呀..

不過係V.W.好咋. 好似听Ani講佢有唔少st. martin同學去左Mcqueen到做intern, 星期一至日7天都係朝9晚12, lunch time冇既, 有時間就攝去食.

我比較好彩, 因為係比賽winner今次黎intern有錢俾我機票同生活. 但英國好多intern都冇得pay, 由於係大brand, 你唔做大把人去做. (Mcqueen就有5磅一日, 5磅喺英國只夠出街食一個唔太豐富既早餐)

但喺大brand做intern可以令你CV靚D, 所以有好多design學生都會做, 就算intern期完左公司正式請你既機會微, 你可以拎住份靚CV去見其他公司.

喺香港都有intern既安排, 但風氣就少好多, 香港學生都係鍾意歐洲brand多d既, 有點會甘願帶錢打香港公司既工.

不過又聽其他intern生講英國太competitive啦. 我好appreciate一個叫Rachel既女仔, 佢星期一至五喺V.W., 星期六日就做sales搵生活費. V.W.係佢第3個intern公司. 我問佢既future plan, 佢都係打算完左internship去搵正式designer工作.

其實我幾鍾意呢個學習過程, 可以一邊接觸業界一邊學野.

真係要捱下…haha…
---------------------------------------------------

今日放工同Ani去左king road既V.W.店度睇, 專登去既原因係因為o個間係V.W.第一間店, 內外都同一般V.W.店好大分別, 似間古著店多D.

king road V.W.店Signature既門牌大鐘, 特別鐘意快速逆轉既時針.
之後Ani仲帶左我去間叫 THE SHOP AT BLUE BIRD 既selected shop, 一般大brand好似JOYCE咁, 但入面亦有d英國新牌子, 間野display得幾精心, 行得幾舒服.

返屋企收到個email, 寄件者係日本Vantan (我下年讀既學校), 部份內容:


We would like to ask some questions below for scholarship students


1. Why did you think about studying fashion in Japan?


2. What kind of skills would you like to improve?


3. What do you think about promotion method of your individual brand and Vantan?

呢排都有唔少email要我答d formal既問題….好啦….又係作文既時候啦….
THE SHOP AT BLUE BIRD

V.W.喺London既fashion show地址出左啦, 今日出左張note.

5 則留言:

  1. 哈哈哈,真係日日都咁精彩喎。
    要好好保重身體呀。你咁怕凍。
    好既精神,先可以過得精彩呀。
    加油呀!

    回覆刪除
  2. 呢度暖番少少, 但下星期有下雨, 我會小心架啦.

    回覆刪除
  3. 好有希望既人生...^^
    努力啦後生女...^0^
    睇見妳面對自己既人生路途咁有計劃,
    想起我既前半生~真係好慚愧...^^'''

    回覆刪除
  4. THANKS EVEN, 日本人工作整真仔細, 凡事計劃周詳, 所以先會問我咁多野.
    其實我對於將來係OPEN架, 我以前都會諗好遠, 而家我情願做好眼前, 夢想我仍然有, 但我相信路有好多條可以走.

    回覆刪除
  5. 1st SHOP~ 如果我有幾會過去...
    一定會去行吓...
    "Worlds end" 係咁多icon中...
    我最愛...
    上次係太古城個show...我都有去...
    還買咗"Worlds end"嘅杯塾 XD

    回覆刪除