2010年9月1日星期三

Dress Code in Royal Ascot

今日主要都係跟緊ASCOT呢個project.

我partner Rachel去左第二度幫手, 所以今日得我一個去research.

ASCOT呢個盛事咁大型, Dress code一定有, 但都幾嚴謹同幾有趣.

好似帶帽係女仕們既傳統, show靚帽多過show身材. (Philip Tracy 同Stephen Jones 就係密密接生意既時候.)

而ASCOT對於帽既款式都有限制, 不過浮誇D就冇死, 仲會俾好多人映你相.

而男仕一般都係高既紳士帽, 衣著以formal為主.

女仕就唔同啦, 唔可以太露膊, 裙唔可以太短. 可以著褲, 但要跟上身同色. 唔可以太casual, no jeans at all, 一定要high heels…..

 
我要跟住以上既Dress code, 再配合ROCOCO同VICTORIAN既特色, 去找出96年至今季GOLD LABEL共30個seasons內所符合既款式. 同埋要覺得而家D女人會想著既….

都幾好玩, 以前讀書有讀過ROCOCO同VICTORIAN, 都已經好鍾意, o個陣時老師問我地呢個時期inspired到既牌子係咩, 10個有9個都會話係vivienne westwood.

今日放左工比琴日勊, 又有d塞車(我搭巴士既).

早d訓先…

4 則留言:

  1. 雖然,牌子我唔太清楚,不過,都叫關關地馬場既野。
    我唔知多,都知少少。哈哈。
    個活動非常之大呢。
    加油呀。一定好好玩。enjoy~

    早d訓好。
    時間都過得快d,開工又精神d。

    回覆刪除
  2. Philip Tracy is one of my favourite designer >V<
    Add oil, and take care (yuen)

    回覆刪除
  3. 其實英國同世上好多現代國家有d唔同嗎?
    以我所知~還有皇室同貴族既風格係最特別!對嗎?^^

    帽...我既想法係,會唔會同天氣問題有關?
    因為經常忽然又晴又雨....
    所以帽就變左主流飾物?

    我見愛爾蘭、英格蘭、威爾斯...都係類似既!^^

    回覆刪除
  4. Wally: 個project都幾好玩, 同埋短時間熟悉V.W.30季既showfits. 好enjoy.

    yuen: philip tracy d 帽夠crazy, 似你呀..ha..

    even:V.W.呢個牌子好多原素都來自英國皇室既. 而英國人又好專重傳統. 帽係以前歐洲盛會既必備飾物(表示有米)
    而愛爾蘭、英格蘭、威爾斯...都有個別不同既地方.

    回覆刪除