2010年9月19日星期日

V.W. red label, good show!

Vivienne Westwood Red Label S/S 2011
心情興奮多過緊張....
佢既styling好靚, model既彩面make up同d衫好靚, 粉彩既顏色我諗起rococo, 另外特別鐘意d accessories....好想買呀!
不過red label都係commerical d, 一定要睇埋gold label先夠, 超期待十月paris...!



我係EDEN既dresser, 呢個look係成個show既第一個look, so cool...
i love this, especially the bottom layers with floral printed boxer

成枱accessories, 扣針, 耳環, 襪...全部都想要

心型耳環亦係呢個show既icon

人像耳環, 好vintage feel
今季勁多心心, 呢季既袋之中, 我最鐘意呢個

VW一向styling都唔少得既head band

見到Jacquetta Wheeler, 我剛剛讀fashion既時候幾鐘意佢,
差唔多所有一線既牌子佢都行過.
佢係全場model最高, 身型都好好,
不過相比其他18,9歲既model, 係老左一d.
今次個show冇請而家當紅既model,
但應該gold label會有, 期待.

成日喺V.W.既show同ads出現既Pamela Anderson

臨開show前, 太后駕到.

-----------------------------------

今次個台有個特大心心, 係今季既icon.
係d intern student整架, 我有help過下, 目睹making of
模型初稿

內裡係鐵絲網同鐵線, 面用膠水蓋上報紙, 再噴色.
4-5個人, 整左3,4日.

4 則留言:

  1. "成枱accessories, 扣針, 耳環, 襪...全部都想要"
    me too...
    I like Red & black label more!!!
    Accessories is my favour ^w^
    唔係咁貴...實買哂!!

    期待gold label show...

    回覆刪除
  2. 條boxer都係vw?
    good show~
    好快就到巴黎啦。
    加油,enjoy~

    回覆刪除
  3. 我由25年前開始都喜歡儲扣針,
    雖然只係儲左幾十個,
    但係近10幾年已經冇咩睇得上眼...^^

    回覆刪除
  4. phoebe: d accessories 好精細, 真係想買d返hk呀:p

    wally: 梗係vw, boxer主要係襯條低腰褲, 冇左佢成個look普通晒.

    even: 我都有朋友collect呢d野, 去親旅行都買d.

    回覆刪除