2010年9月21日星期二

Beyond the Valley

放工約左Jason去party.
(Jason係我同校師弟, 又係Vivienne Westwood fans,
Portia形容佢一旦vivienne唔再出design, 佢會生存唔到..haha..)

今次party地點係London一間叫Beyond the Valley既select shop.

呢個party主推<3D dress>
入去之前派立體眼鏡俾我地
店內有不少立體畫, 同埋model著住3D printed dress周圍走

佢地既make up好靚, match埋個頭飾

Beyond the Valley店舖唔大, 共2層, 集fashion, accessories, gallery一身.
今晚因為party掛既衫比我上次黎掛少左好多,
呢度既accessories係我至愛

佢地出既牆紙, 又係gallery既一部份

上次黎睇中左呢個報紙袋, 不過冇我想要既原色

cool dress~!

想拎走佢個lighting返屋企~~~

Beyong the Vallery address: 2 NEWBURGH STREET, LONDON, W1F 7RD

4 則留言:

  1. 好快手WOR!
    我都打算打篇野講
    有IPHONE真方便

    回覆刪除
  2. woo~~
    i want to visit too~

    回覆刪除
  3. 真係影左好多相喎。
    加油。

    回覆刪除
  4. lighting hat.....記得駁埋電線....^0^

    回覆刪除