2010年9月16日星期四

等到啦~!

返左V.W.兩個幾星期, Vivienne本人都見過幾次, 次次都因為做緊野,
冇機會完成我呢個小fans既心願.....
終於今日喺我準備充足既時候做到了!
(包括準備相機和marker, 同埋專心留意佢幾時路過同埋佢幾時tea)

haha~佢主動問我叫咩名!
呢本書係我由HK帶黎既, 係Vivienne Westwood既專輯

當然唔少得合照, 可能ani緊張, 有d手震..
而我又好緊張, 笑得好緊.....

7 則留言:

  1. 哈哈 sorii i was..!! let's prepare for the next chance on the show day!!

    回覆刪除
  2. 哈哈,有時,影得震震地,將來睇返會更有感覺呀。
    珍貴既回憶。
    哈哈,睇下 show day可唔可以,影多一兩張啦。
    加油!!enjoy~~

    回覆刪除
  3. 嘩~下~呢位老太好型下...^0^
    不愧係時裝界前輩~^0^

    不過anki妳都幾型下,
    將來妳到佢咁既年紀....
    可能係比人拉住合照果個...^0^

    回覆刪除
  4. Wally: 睇番張相, 唔係ANI手震, 係VIVIENNE震左咋, 因為我係清既...唔MIND啦, 我已經超級滿足~!

    EVEN: VIVIENNE平時喺OFFICE穿得型好多, 呢日係最最普通.
    HAHA..我都希望有佢咁成功, 佢都69歲, 如果我到左佢既年齡仍熱愛工作同咁成功, 真係好~!

    回覆刪除
  5. Anki~ i agree with u!!
    但一世人...未必人人見到西太后!!!

    回覆刪除