2010年9月5日星期日

VIVIENNE WESTWOOD SHOES EXHIBITION

星期日放假, 走去做 research同行下街.
於大型百貨Selfridges內有一個display左200對經典vivienne westwood鞋既exhibition.

 


呢對就係令model行行下show跌低既鞋, 成經典場面.

最爆呢對95年S/S既 'penis shoe'

我最鐘意呢組, 拆開飲品罐作鞋底, 配搭既色彩好靚
--------------------------------------------------------------

講返今朝, 出門搭地鐵, 由於地鐵有d線路重建緊, 好多時cut services.
好似琴日咁, 我坐左一個站就有一個趕人落車, 叫人轉去搭其他線.

今朝我有心理準備, 結果俾平時用多2倍幾既時間.
有彩今日我帶左本鄧小宇既<吃羅宋餐的日子>, 有佢陪我迫地鐵.
睇緊佢寫五,六十年代既香港, 再望望而家現今身處既london, 有d過癮...

PS: 星期一二係london地鐵大罷工, 好彩我係搭巴士番V.W.但多左人搭巴士, 我點都受影響.





5 則留言:

  1. 我諗起你做果對,勁閃既鞋羅。哈哈。

    回覆刪除
  2. 幸好我唔係女仕....
    唔係睇見咁多靚鞋,
    淨係忍住唔飛去倫敦買,
    已經難受死啦...哈哈~^0^~

    回覆刪除
  3. WALLY: 你又記得既..

    EVEN: 係呀, 做女人一對住D靚衫靚鞋就失常架啦.
    呢點阿偉就好清楚我, 不過我呢排都收歛左少少...係少少啦...hehe...

    回覆刪除
  4. 對鞋咁靚,我記得架,當時仲係fb留過言添。哈哈

    回覆刪除
  5. 好似係喎...對鞋我整左2日, 珠寶show用.

    回覆刪除