2010年9月4日星期六

*OFFICIAL* Dreams Exhibition Week.

琴晚Ani打俾我, 話有個exhibition想去而且展期係今日last day, 咁就成為我今日既節目啦.

*OFFICIAL* Dreams Exhibition Week
展覽場地都幾特別,喺一個大會堂既殘舊地牢中,好有廢虛既mood.
展品係來自一班年青artist, 各自放置唔同位置, 有d係要搵出黎,
所有在黑暗陽光不太足既地牢內發生.

The Balloon - Dorcas Na/Kee Ya Ting
Hey There! - Monica Chung
Poetic Chair - Maria Tukhas

Dream Series - Jiyoung Marie Kang

I remember when...& I want... - May Chu & Shella Shu Cheung
Dream City - Weilung Su
以上只係一部份, 有d位太黑, 映唔到相, 所有art piece都係以Dream為主題, 有記載的亦有幻想的.

----------------------------------

之後既時間我地去左oxford circus一帶行街, 特別鍾意行d細既boutique, 有concept d....

另外London咁多shopping mall, 我就最鍾意LIBERTY. 除左外觀同內部都好似行緊古舊大宅之外, 裡面賣既比其他百貨更精. 我會以生活藝術品黎形容它, 特別係家品裝飾同傢俱部.
KINGLY COUNT 內有好多特色細店, 門牌好型.

LIBERTY


4 則留言:

  1. 哈哈~我新居一定唔會有藝術品,
    因為我係藝術零蛋...^0^
    希望妳番黎香港時有時間同阿偉一齊上黎我新居參觀下!^^

    回覆刪除
  2. "I remember when...& I want... " i like this one^^
    我都好開心...見到你有咁多sharing...?
    攪到我好心動 -><-

    回覆刪除
  3. 恭喜你搬新居呀~!
    好呀, 到時打攪晒啦.

    回覆刪除