2010年9月6日星期一

見到太后啦~!

HAHA, 喺V.W.做左一個星期, 終於見到傳說中既西太后真人!

佢係我見過最有型既老太, 仲好nice咁同我say hi~!

不過因為嗰陣雙手都做緊野, 冇映到相, 而且喺辦房工作緊既地方問佢可唔可以映相, 好似唔夠mature喎, 加上大家都忙緊.....希望下次有機會啦.....

講番今日, 一開始就未停過, 不過感覺幾好, 掂到d紙樣.
V.W.不嬲款式都有獨特既剪裁, 而今日就接觸到在紙樣上加入左佢地既signature cut, 呢個都係一d忠於原創既品牌既手法.

呢個pattern喺好多V.W.既產品都時常出現, 亦係佢既signature之一.
將此pattern運用在紙樣上, 之前見過佢gold label既showpiece都有用到.
但方法唔同, 次次都可以變化好大.
但時裝人一睇就會知this is Vivienne Westwood.

------------------------------------------------
ps:聽日london地鐵近乎全日停止services, 因為罷工.
    咁我聽日應該唔返V.W.另有planning~

ps: 另外, 多得我個blog, 現正同時身在london既Cloey喺我既blog留言, 遲d我地會約出黎玩.

2 則留言: