2010年9月12日星期日

Mario Sorrenti & Jean-François Lepage

近日因為生活上一d波折而自覺自己很脆弱, 有種好易就被打擊擊破既感覺,  包括我住既地方同自己既健康...其實不是什麼大事亦不想多講. 但反思既係5年前自己一個人來英國生活幾個月, 不是要面對很多事嗎? 點解人大了, 勇氣反而少了......
可幸既係工作還是順利, 關心我既人還在遙遠既身邊, 亦多謝關心我既朋友支持!

而且我相信我是好彩的, 近期睇到我最鍾意既2位 photographer 新作:

DORIAN GRAY by Jean-François Lepage
-------------------------------------------------------------------------

THE BEAUTY SITTING by  Mario Sorrenti


4 則留言:

  1. 啲相...好藝術!!! ><"

    回覆刪除
  2. 近來我既健康都勁有問題...-.-
    不過妳有阿偉錫番~一定會好番好多...^^

    回覆刪除
  3. 我會一直守護你、支持你,做你鍾意既事。加油呀!哈

    回覆刪除
  4. thanks wally, i miss u~!

    even, u're big guy, take care la~!

    回覆刪除