2010年9月13日星期一

計劃巴黎

今日同Ani一邊做野一邊計劃去 paris fashion week 前後幾日有咩地方去.

除左我地會去 market 睇 vintage 野之外, 仲會去邊好呢?

平時旅行我唔鐘意短時間急住去好多個地方, 有些地方係要取捨, 或者留待下一次機會.

好似上2個幾星期先同 wally 由 paris 回 london, 估唔到下個月又去...

咁啱今日睇到個 news, 日本藝術家村上隆(Takashi Murakami)昨日在法國,出席他在凡爾賽宮的作品展開幕禮. 村上隆在凡爾賽宮共展出二十二件作品,其中不乏造型可愛的,與裝潢典雅的展覽廳形成對比。

這個造型奇特的Tongari-Kun是展品中體積最大的一個。(美聯社圖片)


我一向唔係村上隆既 fans, 令有興趣既係以上的一張圖和一些爭議和批評.
在日本,網上約有三千人批評他的作品中帶情色意味, 以色情藝術家來稱呼他.
有睇過他的展覽既人都知道村上隆除左幫 LV design 既卡通公仔之外, 亦不少得一些動畫色情. 記得我08年喺日本睇過佢既展覽, 當時我覺得呢d係日本人文化, 所以冇咩感覺.
但今次奇就奇在係由日本人去批評他, 莫非佢既作品同瑰麗堂皇既凡爾賽宮唔可放埋一齊....?

我10月既paris行程打算去一去凡爾賽宮, 因為離centre都幾遠, 所以打算 spend 大半日.

----------------------------------

今日早上幫公司出左去 oxford st. 既物料店買野. 回程行左去 green park  附近搭巴士回公司.
路過 McQueen 店, 雖然佢 window display 唔算特別, 但都映張相留念. 其實由佢過左身到而家, 不時都有人映相作為記憶.


4 則留言:

  1. 村上隆既作品,同凡爾賽宮真係有好強烈既對比。
    應該都幾得意。
    祝你到時,有個開心愉快既旅程。

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~我好老實架....
    呢篇blog~我一d都睇唔明...^0^
    唔好嬲我...^^'''

    回覆刪除
  3. 村上隆+凡爾賽宮....@@?
    但我想睇!!!

    回覆刪除