2010年9月10日星期五

ar 100 days of active resistance

Vivienne Westwood 與 Lee合作推出一個名為「100日主動對抗」運動,
由即日起開始接受作品遞交,由2010年9月28日至2011年1月5日這100天期間,
網頁內將每日上載一張被挑選的作品,其後將於倫敦為是次活動舉行展覽。

拍張照,寫句口號,創作幅圖像,表達屬於你自己的見解。
GO----> http://www.ar100days.com/

近年對支持環保不遺餘力的西太后,呼籲大家主動上載作品至 www.ar100days.com 網站,不論是照片、口號或自已繒畫的圖像,只要你認為是表達到你到地球、藝術、文化或生活上的感受或見解,便可參加這個全球性運動。

7 則留言:

  1. 好勁呀~~
    你會參加嗎?!

    回覆刪除
  2. 未有idea呀, 其實咩人都可以玩架, 你都可以試下, 當係支持環保.

    回覆刪除
  3. really?!
    等我都諗吓先...
    好耐冇參加比賽!!

    回覆刪除
  4. 我都有興趣參與,
    不過呢個網站全英文...
    要等我有空閒先慢慢睇...
    (因為我英文真係~有限公司...^^)

    我平時既生活都幾注重環保架,
    因為環保~差不多等於--->慳錢!^^

    回覆刪除
  5. 好開心你地都有興趣.
    無論有冇idea都好, 入網頁度睇下條video, 拍得好好, 有style, 有meaning!

    回覆刪除
  6. 前幾日睇到個Feature related to this events,
    so interesting~ YUEN

    回覆刪除