2010年9月7日星期二

Central Saint Martins, library

London地鐵既罷工令我有一日free day.

咁我就借左 Ani 既學生證入去 st.martin 既 library 睇下書.

我今日去既係 charing cross 既 campus, 同我5年前喺 st.martin 讀 short course 既 campus 一樣.

我鐘意佢依然冇變….外觀殘舊, 入面似迷宮.

不過遲d就要搬啦, 好似 ive 變成 hkdi 咁, 將所有分校 group 埋, 聽講新校既 building 同而家好唔同, 比較 modern…..咁真係好似 hkdi.

不過我就好鐘意而家 charing cross 殘舊學府既感覺啦, 咁啱睇緊<吃羅宋餐的日子>, 內講到學生在舒適的環境下學習, 又怎能培養到他們將來作為一個 performing artist 必須具備的吃苦精神和頑強鬥志?....

我覺得 designer 都係, 初出社會工作碰上豪華既office同舞台既機會唔係好大.

好笑既係連st.martin d先生都好反對搬新校, 叫d學生向校方抗議喎.

-------------------------------------------------

St. martin 既 library 最正係雜誌既存量.
好開心我可以搵番我出世年月既VOGUE ITALIA, 1984年10月:

幾鐘意入面有輯相, 好有時代感, 84年喎~

另外仲有pierre cardin 既 illustration ads, 又真係好80年代.

4 則留言:

  1. VOGUE ITALIA,真係好正喎。
    咁多年前都咁型既。
    下次睇下我出世果年係點既,如果方便……

    回覆刪除
  2. 好呀, 我到時睇男裝嗰本^^

    回覆刪除
  3. 84年....我已經1x歲...^^

    回覆刪除