2010年9月28日星期二

仲有幾日就去paris, 之前連續忙左幾日, 而家可以放番假抖下啦.
今日過得好japanese呢.
首先去london呢度既japanese centre, 有日本既食物同雜誌書賣.
我買左學日文既書, 因為返到香港12月就要考語文能力試啦, 有時間要溫下書嘛. 不過係日文教日文, 好彩睇得明.

之後去左間幾hip既日式餐廳

                                   原味fat free yogurt+薑味既雜菜糙米飯.
(個yogurt一般啦~, 但個飯超good, 天氣咁凍, 薑味好暖身, 又好味, 仲好健康:p)

ps: tube入面見列一個exhibition既ad, 係有關30年既日本fashion

5 則留言:

  1. seem so happy @ London!!
    Enjoy ^^

    回覆刪除
  2. 我真係識好多朋友識日文,
    不過我既日文仍然係bb班既階級...哈哈~^0^
    我細妹就勁~佢讀緊~『教人地教日文』既課程....
    我諗起都頭痛...哈哈~^0^''''

    回覆刪除
  3. Jason: 我會同我FD一齊去, 到時睇下你有冇時間.
    3B: ENJOY多一個月啦....
    EVEN: 你細妹好勁喎, 其實如果對於嗰個國家既文化有興趣, 好似音樂藝術等...咁就好自然學得好同投入.
    我由08年去日本搞SHOW前開始自學日文, 到半年前插班上課, 而家階段仍然好低, 不過日文未曾離開過.

    回覆刪除
  4. 你要開開心心,平安返黎英國呀。
    哈哈,
    期待你返黎,分享巴黎既所見所聞。

    回覆刪除