2010年8月28日星期六

Weekend in Portobello Market

Portobello Market 近 Notting hill gate, weekend先開檔.

比起上次既brick lane, 我覺得brick lace啱我多d, 因為fashionable d又有多d古著店,  同埋整體去既人後生d(我遲d會再去)


今次去呢個Portobello Market就比較多其他野睇, 好似銀器, 古董傢俱, 手信商品, 冇咩特色熟食....

不過我幾enjoy d 街頭表演, 氣氛好好.

作為一個想relax既weekend, 都唔錯...


London成日有雨又或者好曬, 啱晒鍾意帶帽既我, 試親d帽都好想買...hehe...
Red hat: GBP 10 / Leather Biker: GBP 58

6 則留言:

  1. d相既天氣幾好呀。^^
    香港就勁差....

    呢頂紅色帽唔多襯妳件衫喎...^0^
    紫色可能靚d....(阿偉都應該覺得咁...哈哈~^0^~)

    回覆刪除
  2. i went here last Saturday~~

    回覆刪除
  3. ya~~maybe we can meet someday~~
    u can call me if u r free anytime :07586473022

    回覆刪除
  4. 搵到你啦, 真係好, 喺LONDON又多個朋友啦, SEE U LATER~!

    回覆刪除