2010年8月23日星期一

Brick Lane

前2日都有D雨, 再加上仲有D jet lag, 成日都好似唔夠精神同好想訓咁....差d 係大英博物館度暈低咁....
今日好天氣好精神回來了~!
今日節目係shopping~
London有唔少星期日先開既市集, 但有好多都係賣D手信商品, 來來去去都係D "I LOVE LONDON"既TEE....
而最多本地人, 又最多年青人鍾意去既就係Brick Lane啦.
如果要認真行既話就要分幾個星期日, 呢度有好多好平既唔同國家美食, 最受歡迎係curry.
而我黎既目的係古著...呢度有過百檔古著店...
特別留意街上有關fashion既slogan同graffiti...











Vintage hat: GBP 18
Vintage leather bag: GBP 25

6 則留言:

  1. 初黎報到先 ^^
    我係昌呀...

    回覆刪除
  2. anki~妳對『潮流』同『藝術』真係好喜歡咁喎!^^
    我就冇咁既心機慢慢睇....比我~一日我就可以行晒...^^

    回覆刪除
  3. Nice Hat + Bag^^ have a great time in London

    回覆刪除
  4. thanks jessica, i always thinking about you here, remember our lifetime in UK 2005, our 3 months memories.....so missing u.....

    回覆刪除
  5. cant believe it was 5 years ago..BTW Im glad that u have such a great success^^ add oil! wish to continue our time in UK!

    回覆刪除